از شهر آشنایی
نانی و حرفه‌ای و نشستن به گوشه‌ای...
Monday, September 24, 2007
احمدی نژاد

این عکسی که می‌بینید، صفحه‌ی اول روزنامه‌ی نیویورکه! (به نظر من واقعاً شورشو در آوردن بعضی از این آمریکاییها!)

حالا از اینا که بگذریم، امروز رفته بودم برای تست پزشکی (برا گواهینامه؛ فکر دیگه نکنین!). پزشکی که داشت معاینه می‌کرد، بعد از کمی حال و احوال ازم پرسید کجایی هستم. تا گفتم ایرانی، گفت رئیس جمهورتون الان تو آمریکاست و من خیلی منتظرم که سخنرانی امروزش رو تو دانشگاه کلمبیا بشنوم و از این حرفا...!

می‌گفتش که خیلی رئیس جمهور باهوشی دارین! (من دهنم واز مونده بود!) گفتم برا چی؟ گفتش که چون می‌دونه که کجا چی بگه و خیلی خوب صحبت می‌کنه و ...!

مونده بودم چی بگم!


9 Comments:
Blogger Sina said...
kheiliam birah naneveshte ke amin;)

Anonymous Anonymous said...
salam
bebinam kase dige i ham ahmadinejad ro mishnase?

Blogger Behrouz said...
Salaam Amin,

Man kheili baa nazare aaghaaye Mohajerani movaafegham:
http://mohajerani.maktuob.net/
(har chand ke kheili ham rabti be neveshteye to nadaare)

Blogger ناخدا said...
حالا این روزنامه ، روزنامه ی معروفیه. یعنی میخوام ببینم همه ی روزنامه‌های اونجا همچین تیتری زدن؟

Anonymous Anonymous said...
khob inke betoone dudrugh bege faghat kari nist ke ahmadinejad blad bashe
30 sale daran ba hamchin kari keshvar ro negah midaran...khoda akhare o aghebate ma ro bekheir kone...

Anonymous Anonymous said...
salaam
bikhod nist ke migan amrikaaeihaa hich chi az siaasat sareshhon nemishe, hataa pezeshkaashoon!

Blogger Amin said...
to Salman:
na be in sheddat, vali taa haddi aare (unayi ke man didam).

to Mina:
ey khaanum koja koja?!

Anonymous Anonymous said...
تو هم از این نوشتی ولی من با تمام وجود خوشحال شدم یکی جلو این دیکتاتور عوضی ایستاد....منم میخواستم بنویسم باهام مخالفت شد خلاصه زدم تو مشتگی و یه فیلم معرفی کردم

Blogger Unknown said...
جالب نيست اگر برش داری بهتر است